• وبلاگ : ولايت
  • يادداشت : كاخ مرمر با هاشمي چه كرد؟!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حق 
    همش چرت و پرت بود .

    با سلام- آهاي آدم خسته از حماقت- من خسته اي از ظلم و ستم هستم - خسته از بي كسي - خسته از اينكه فرزند ارشدم پسرم كه اذان ميگفت در دانشگاه آزاد گناباد خراسان رضوي - با... برگشته-خسته از اينكه دو سال است برايش نمي توانم كاري پيدا كنم- آهاي خسته از حماقت- من جانباز هفتاد درصد جنگم(مجبورم كردي بنويسم)

    چطور هاشمي را مبرا از خطا ميداني- ان الله علي الناس حجتين را قبول داري- بنا بر عقل و رسولان و مدارك و شواهد هاشمي آب به آسياب دشمن ريخته يا نه- بعضي از پسرانش رانت خواري كردند يا نه-

    چه ميخواهي از هاشمي - آيا عدالت براي همه نبايد يكسان باشد-

    هاشمي بزرگ تر از منتظري عصر خويش هست-ملاتر-با سوادتر-

    چطور او گمراه شده بود-ولي هاشمي بزعم امثال شما حتي ممكن الخطا هم نيستند- خبر داري در مدت زمامداري هاشمي 8 سال مصوبه مجلس براي حقوق ايثارگران هرگز عمل نشد(جزاك الله خيرا خاتمي)

    شما كجا اين انقلابي -زخم بستر چيه برام بگو- زخم عفوني چيه برام بگو- ضربه نخاع و دردهاي شديد عصبي پاها چيه برام بگو- آقاي با چاره

    ناله يتيم ميداني چه- صورت كبود همسر جانباز ؟ چشم نگران دختر 11 ساله؟ فقط دلواپس فائزه و ياسر و مهدي و محسن باش - بعيد ميدانم آنچه را نوشتم بداني يعني چه

    + يه آدم خسته از اين همه حماقت 
    ...خسته شدم از دست شماها. تو وديگراني كه معلوم نيست با چه هدف و چه نيتي شروع به تخريب افراد كرديد. عكس رهبر را مي گذاري و با حماقتي تمام چنين مطالبي را مي نويسي. من يك معلم هستم . دلم فقط به حال مردم بيچاره‏اي مي سوزد كه قدم به قدم و نفس به نفس انقلاب و امام و ياران انقلاب ، مظلومانه و استوار همه چيزشونو گذاشتند. نمي دونم تو اصلن مي فهمي كه از يه خانواده 3 نفر نوجوان و جوان شهيد بشن يعني چي؟! تو مي فهمي كه خيلي‏ها بخاطر انقلاب و امام و رهبر و شهداء و هزارچيز ديگه استخوان تو گلو دارند و سكوت مي كنند تا ديگران سوء استفاده نكنند سعني چي؟! اگه هاشمي و امثال اون هم به خيال تو مشكل دارند پس به كي اعتماد ميشه كرد به تويي كه معلوم نيست كه كي هستي و چه سهمي تو اين انقلاب و مملكت داري. در سالي كه رهبر انقلاب اونو به سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي نامگذاري كرد تو مثلاً مدعي رهبري خيلي به اين اتحاد كمك مي كني!!! فقط خواهش مي كنم عنوان ولايت و عكس رهبري رو از اين وبلاگ بر دار و اون بيتي رو كه در قسمت " درباره خودم نوشتي" با خودت هزاربار زمزمه كن و بدون كه آدم بي شكوفه و ثمر و سايه فقط مي تونه يه علف هرز باشه ولاغير. البته امر بر شما و ديگران مشتبه نشه كه من در دفاع از هاشمي رفسنجاني اينها رو نوشتم من در دفاع از خونهاي هزاران جواني كه فداي اين انقلاب و آرمان هاي انقلاب و امام شد اين حرفها رو نوشتم .
    + معصومه  
    جوابتون روشن است آقاي هاشمي باوجود اينكه قدرت پنهان اين نظام رادردست دارد اما خيلي از قدرت اشكار هم خوشش مي ايد مثل حضور سلطنطي سرمايه داريش ذزاين 28 سال او اگرچه پايه هاي صندلي قدرت است وهرچه بخواهد مي كند اما مي خواهد دوباره روي صندلي قدرت بنشيند و براي اين كار بايد نيروهايي رادوباره جمع كند
    + بي غرض 

    فقط اين را ميدانم كه در دنياي امروز :مرگ خوبه براي همسايه؟

    تعداد زيادي از جوانان همسن وسال اقا محسن مهندس از بلژيك يا زير خاك اند

    يا جانبازاند يا اگر سالم هستند بيكار اند و مايوس از زندگي ؟

    عجب دنياي جالبي شده !! (حب الدنيا راس كل خطييه )

    + مهم نيست 

    تمام مشكل ما قاطي كردن دين و سياسته

    اونم دين باحالي كه ما داريم!!

    دوست گرامي، شما را به ترس از خداي قادر متعال در نسبت دادن امور به بندگانش فرا مي خوانم. بدون حکم دادگاه آيا هيچ کس با وجدان آسوده مي تواند متّهمي را (که جرمش از طرف دادگاه هنوز اثبات نشده) گناهکار بداند؟ از همه دوستاني که اين مطلب را مي خوانند ملتمشانه درخواست مي کنم که اين آيه قرآني را بخوانند و در مورد آن تأمل کنند: سوره انفال آيه 46

    سلام

    من از روئيدن خارِ لبِ ديوار دانستم

    كه ناكِس،كس نمي گردد بدين بالا نشينيها

    التماس دعا

    ياحسين

    جاسوس خواندن كسي كه از سوي قاضي تبرئه شده و تندرو خواندن كسي كه حتي يك فساد اقتصادي كوچك از او نمي توان يافت و تهمت زدن به كسي كه بعد از رهبري همه چيز كشور را از او داريم ( حتي همين انرژي هسته اي را امروز با آن پز مي دهيم) واقعا دل شير مي خواهد !‏ مي داني چرا؟ ازترس خدا! خدا را كه انشاءالله مي شناسيد!

    .........زماني كه قرباني نسبت به راي اوليه دادگاه فرجام خواهي كرد از سوي قضات به «سوء استفاده از رسانه ها ‏براي تاثيرگذاري بر جريان دادرسي» متهم شد و از اين رو در جلسه اخير دادگاه استيناف مجازات وي به 200 ‏ضربه شلاق افزايش يافت و شش ماه زندان نيز به مجازاتش افزوده شد.‏

    اين زن 19 ساله به دليل حضور داشتن در خودرو يك مرد نامحرم در زمان تجاوز متهم شناخته شده است. اين امر مغاير با قوانين جاري عربستان در خصوص جدايي زنان و مردان نامحرم از يكديگر است.

    دادگاه استيناف همچنين مجازات شش فرد متجاوز را به دو تا 9 سال زندان افزايش داد. اين افراد پيشتر به يك ‏تا پنج سال زندان محكوم شده بودند.‏

    اين در حالي است كه مجازات تعيين شده براي اين افراد همچنان كمتر از حد معمول ارزيابي مي شود چرا كه ‏تصور مي شد آنها با مجازات اعدام روبرو شوند..........

    بسم الله الرحمن الرحيم

    دوست خوبم سلام

    از اين كه جواب پيام مرا نوشتيد ممنونم .

    عزيز دلم آنچه در خصوص مقايسه افراد تاريخ صدر اسلام نوشتيد به نظر اين برادرتان قياس مع الفارق است .

    قصاص قبل از جنايت هم به حكم عقل ممنوع است هم به حكم شرع . اما در فرض مرقومه حضرتعالي آقاي هاشمي كارش از اين حرفها گذشته .

    اما براي اينكه مطلع بشويد كه امثال زبير از اول منافق نبودند خوب ايت سري به نهج البلاغه بزنيد كه امام علي (ع) مي فرمايد ( زبير همواره يكي از ما بود تا زماني كه فرزندش متولد شد ) .

    اما با اين فرمايشتان از جان و دل موافقم كه به دليل خدمات آقاي هاشمي نبايد چشم را بست و خداي نكرده ايشان را فوق نقد دانست .

    اما عزيز دلم ميان ادبيات انتقادي و ادبيات تخريبي سياسي فاصله طولاني هست . من هم معتقدم بايد ايشان و يا هر شخص ديگري توسط چشمان باز ملت مورد نقد قرار گيرند اما نقد نه تخريب .

    و اما آخرين كلام اينكه : اگر بنا باشد به هر دليلي قانون را تضعيف كنيم و چون حكم قوه قضائيه مطابق با نظر ما نبوده آن را مجموعه اي تحت فشار و غير مستقل بدانيم و حكم آن رانيز محصول فشارهاي آقاي هاشمي و امثال ايشان ، آنوقت ديگر سنگ روي سنگ نمي ايستد . بسا كه فردا ديگران هم در آنجا كه همين قوه قضائيه حكمي مطابق را انديشه ما و مخالف آنها دهد همين استدلال دستاويزشان شود .( همانطور كه در قضيه آقاي كرباسچي و عبدالله نوري و ... شد )

    برادر خوبم نمي خواستم اين همه طولاني بنوسم و مصدع وقت عزيزت شوم اما بايد عرض كنم ادبيات محترمانه پاسخ شما مرا به وجد آورد . به شما به خاطر اين سعه صدر و ادبيات مؤدبانه تبريك مي گويم . چيزي كه در تعداد كمتري از دوستان هم عقيده شما در اين مورد خاص سراغ دارم .

    در پناه مهربان عالم سربلند و سرافراز باشيد .

    يا حق

    بسم الله الرحمن الرحيم

    برادرم سلام

    فقط چند سؤال

    و اين آقاي هاشمي كذايي كه شما معرفي مي فرمائيد چرا هنوز از سوي رهبر معظم انقلاب در جايگاه رياست شوراي مشورتي رهبر معظم انقلاب ( شوراي تشخيص مصلحت نظام ) ابقا مي شوند ؟

    ايشان ( رهبري ) آنچه را ما مي گوئيم نمي دانند؟

    اگر آنچه ما مي گوئيم حق باشد ، او هم چون كساني كه جاسوس و مشكل دار هستند جاسوس و مسئله دار است .

    آن وقت بايد از رهبري معظم انقلاب پرسيد كدام مصلحت موجب ابقاء پناهگاه جاسوسان و منحرفان در چنين جايگاه بلندي شده است ؟

    بايد از بيش از 80 مجتهد خبرگان پرسيد به چه مجوزي چنين خائني بايد رياست مجلسي را به عهده داشته باشد كه نظارت بر رهبري از بزرگترين وظائف اوست ؟

    دوست خوب من

    مراقب باشيم ، در دادگاه الهي عذر شنيدم و گفتند بر نمي دارد .

    قال الله تعالي :

    يا ايها الذين امنوا اجتبوا كثيرا من الظن ان بعض ظن اثم

    در پناه مهربان عالم موفق باشيد

    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم .برادر عزيزم. من هم فقط چند سؤال .چرا پيامبر با اينکه کفر ابوبکر و عمر را مي ديد آنها به عنوان پرچم دار در جنگ (مثل خيبر) انتخاب مي کرد؟ البته به هيچ وجه قصد مقايسه شخصيت شيعه و قابل احترام و انتقادي چون هاشمي را با آن حرامزاده هاي کافر ندارم.چرا پيامبر ابوبکر و عمر و ... که مي خواستند پيامبر را در بازگشت از تبوک ترور کنند رسوا نکرد؟چرا پيامبر دختران اين دو را به همسري گرفت تا بعد حديث جعل کنند و بر سر فاطمه(س) بزنند؟چرا پيامبر بعد از آمدن آيه تحريم دختران ابوبکر و عمر را طلاق نداد؟چرا پيامبر در هنگام هجرت به مدينه با ابوبکر همسفر شد؟دوست خوب من .طلحه و زبير از همان اول هم طلحه و زبير بودند اما بعد از آشکار شدن باطنشان براي مردم و اطلاع مردم از درون آنها مورد طرد حضرت امير قرار گرفتند.شخصيت و خدمات هاشمي در انقلاب براي ما بسيار قابل احترام اما آيا اکنون بايد به خاطر آن خدمات چشم هايمان را ببنديم؟آيا بايد بخاطر خدمات اهل بدر به اسلام چشم هايمان را بر ظلم آنان بر علي و زهرا و انحرافشان از قرآن و اهل بيت ببنديم؟ آيا بايد چشم هايمان را بر غصب فدک و اهانت به زهراي مرضيه و سيلي خوردن او ببنديم؟در پناه مهربان عالم موفق باشيد .