• وبلاگ : ولايت
  • يادداشت : كاخ مرمر با هاشمي چه كرد؟!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    برادرم سلام

    فقط چند سؤال

    و اين آقاي هاشمي كذايي كه شما معرفي مي فرمائيد چرا هنوز از سوي رهبر معظم انقلاب در جايگاه رياست شوراي مشورتي رهبر معظم انقلاب ( شوراي تشخيص مصلحت نظام ) ابقا مي شوند ؟

    ايشان ( رهبري ) آنچه را ما مي گوئيم نمي دانند؟

    اگر آنچه ما مي گوئيم حق باشد ، او هم چون كساني كه جاسوس و مشكل دار هستند جاسوس و مسئله دار است .

    آن وقت بايد از رهبري معظم انقلاب پرسيد كدام مصلحت موجب ابقاء پناهگاه جاسوسان و منحرفان در چنين جايگاه بلندي شده است ؟

    بايد از بيش از 80 مجتهد خبرگان پرسيد به چه مجوزي چنين خائني بايد رياست مجلسي را به عهده داشته باشد كه نظارت بر رهبري از بزرگترين وظائف اوست ؟

    دوست خوب من

    مراقب باشيم ، در دادگاه الهي عذر شنيدم و گفتند بر نمي دارد .

    قال الله تعالي :

    يا ايها الذين امنوا اجتبوا كثيرا من الظن ان بعض ظن اثم

    در پناه مهربان عالم موفق باشيد

    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم .برادر عزيزم. من هم فقط چند سؤال .چرا پيامبر با اينکه کفر ابوبکر و عمر را مي ديد آنها به عنوان پرچم دار در جنگ (مثل خيبر) انتخاب مي کرد؟ البته به هيچ وجه قصد مقايسه شخصيت شيعه و قابل احترام و انتقادي چون هاشمي را با آن حرامزاده هاي کافر ندارم.چرا پيامبر ابوبکر و عمر و ... که مي خواستند پيامبر را در بازگشت از تبوک ترور کنند رسوا نکرد؟چرا پيامبر دختران اين دو را به همسري گرفت تا بعد حديث جعل کنند و بر سر فاطمه(س) بزنند؟چرا پيامبر بعد از آمدن آيه تحريم دختران ابوبکر و عمر را طلاق نداد؟چرا پيامبر در هنگام هجرت به مدينه با ابوبکر همسفر شد؟دوست خوب من .طلحه و زبير از همان اول هم طلحه و زبير بودند اما بعد از آشکار شدن باطنشان براي مردم و اطلاع مردم از درون آنها مورد طرد حضرت امير قرار گرفتند.شخصيت و خدمات هاشمي در انقلاب براي ما بسيار قابل احترام اما آيا اکنون بايد به خاطر آن خدمات چشم هايمان را ببنديم؟آيا بايد بخاطر خدمات اهل بدر به اسلام چشم هايمان را بر ظلم آنان بر علي و زهرا و انحرافشان از قرآن و اهل بيت ببنديم؟ آيا بايد چشم هايمان را بر غصب فدک و اهانت به زهراي مرضيه و سيلي خوردن او ببنديم؟در پناه مهربان عالم موفق باشيد .