• وبلاگ : ولايت
  • يادداشت : كاخ مرمر با هاشمي چه كرد؟!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    دوست خوبم سلام

    از اين كه جواب پيام مرا نوشتيد ممنونم .

    عزيز دلم آنچه در خصوص مقايسه افراد تاريخ صدر اسلام نوشتيد به نظر اين برادرتان قياس مع الفارق است .

    قصاص قبل از جنايت هم به حكم عقل ممنوع است هم به حكم شرع . اما در فرض مرقومه حضرتعالي آقاي هاشمي كارش از اين حرفها گذشته .

    اما براي اينكه مطلع بشويد كه امثال زبير از اول منافق نبودند خوب ايت سري به نهج البلاغه بزنيد كه امام علي (ع) مي فرمايد ( زبير همواره يكي از ما بود تا زماني كه فرزندش متولد شد ) .

    اما با اين فرمايشتان از جان و دل موافقم كه به دليل خدمات آقاي هاشمي نبايد چشم را بست و خداي نكرده ايشان را فوق نقد دانست .

    اما عزيز دلم ميان ادبيات انتقادي و ادبيات تخريبي سياسي فاصله طولاني هست . من هم معتقدم بايد ايشان و يا هر شخص ديگري توسط چشمان باز ملت مورد نقد قرار گيرند اما نقد نه تخريب .

    و اما آخرين كلام اينكه : اگر بنا باشد به هر دليلي قانون را تضعيف كنيم و چون حكم قوه قضائيه مطابق با نظر ما نبوده آن را مجموعه اي تحت فشار و غير مستقل بدانيم و حكم آن رانيز محصول فشارهاي آقاي هاشمي و امثال ايشان ، آنوقت ديگر سنگ روي سنگ نمي ايستد . بسا كه فردا ديگران هم در آنجا كه همين قوه قضائيه حكمي مطابق را انديشه ما و مخالف آنها دهد همين استدلال دستاويزشان شود .( همانطور كه در قضيه آقاي كرباسچي و عبدالله نوري و ... شد )

    برادر خوبم نمي خواستم اين همه طولاني بنوسم و مصدع وقت عزيزت شوم اما بايد عرض كنم ادبيات محترمانه پاسخ شما مرا به وجد آورد . به شما به خاطر اين سعه صدر و ادبيات مؤدبانه تبريك مي گويم . چيزي كه در تعداد كمتري از دوستان هم عقيده شما در اين مورد خاص سراغ دارم .

    در پناه مهربان عالم سربلند و سرافراز باشيد .

    يا حق