8 حاشیه های راهپیمایی روز قدس - ولایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخست دست به ستم گشاید فردا پشت دست خاید . [نهج البلاغه]
حاشیه های راهپیمایی روز قدس - ولایت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • حاشیه های راهپیمایی روز قدس

    راهپیمایی بزرگ روز قدس همزمان با سراسر کشور با حضور امت مسلمان، روزه‌‌دار و خداجوی تهرانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در پایتخت میهن اسلامی ‌مان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایان با سردادن شعارهایی نظیر "الله اکبر" ، "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ و اسرائیل" و "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر صهیونیسم " و "مرگ بر سازشکار"، خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

    - یکی ازمهمترین مواردی که درراهپیمایی امسال روز قدس روی داد، قطع چند باره سخنرانی رئیس جمهور از رادیو بود، رادیو تهران هرهفته دربرنامه‌ای ویژه، سخنان سخنران پیش از خطبه و امام جمعه تهران را مستقیماً پخش می کند که این هفته نیز پخش مستقیم سخنان احمدی نژاد،رئیس جمهورآغاز شد اما درچندین نوبت با توضیح مجری این شبکه مبنی برپخش گزارش خبرنگاران از سطح شهر، پخش مستقیم سخنرانی رئیس جمهور چندین بار قطع شد.

    -  این در حالی است که هیچ یک از شبکه های یک تا شش سیما نیز سخنان مهم رئیس جمهور را به طور مستقیم پخش نکردند.

    - گروه های مختلف خبری از رسانه‌های خارجی با حضور در مسیر راهپیمایی مردم تهران در روز قدس، از حضور خیل عظیم مردم در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس و اقامه نماز آخرین جمعه ماه رمضان عکس، فیلم، خبر و گزارش تهیه ‌کردند.

    - راهپیمایان امروز همچنین با سر دادن شعارهایی نظیر "نصرالله نصرالله حمایتت می کنیم"  و "حزب الله حزب الله حمایتت می کنیم"، حمایت و همبستگی خود با ملت لبنان و دبیر کل حزب الله اعلام داشتند.

    - مردم تهران که از صبح امروز در راهپیمایی روز قدس حاضر شده‌اند به نشانه تنفر از رژیم صهیونیستی و آمریکا در فواصل مختلف مسیر راهپیمایی، پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

    - برخی حاضران در این مراسم با در دست دادن پلاکارد و نیز پوشیدن کاورهایی که در آن مظلومیت ملت فلسطین از یک سو و خوی استکباری دشمنان مردم فلسطین از سوی دیگر به نمایش درآمده بود ، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

    - راهپیمایان همچنین با سر دادن شعارهایی نظیر "حمایت از فلسطین سفارش امام است" و  "آمریکا در چه فکریه احمدی نژاد بسیحی است"، حمایت خود را از مواضع امام خمینی(ره) و رئیس جمهوری در قبال مسئله فلسطین اعلام داشتند.

    - امروز گروهی از نیروهای استشهادی هم با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مبارزان فلسطینی اعلام کردند.

    - درحاشیه مراسم نماز جمعه روز قدس، خاخام  فیردمن، رهبر جنبش یهودیان ضد صهیونیست با دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

    - راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران در خیابان انقلاب طوماری را با هزاران امضا جهت تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی برای رئیس جمهوری کشورمان نوشته‌اند و از مسئولان خواستند که از ورود هرگونه کالایی که از سوی رژیم صهیونیستی تولید و یا از سوی حامیان این رژیم تولید می شود به کشور جلوگیری شود.

    - در این طومار با عنوان "در رمی جمرات کالاهای اسرائیلی ، ما را یاری کنید" خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران آمده بود: "ما امضا کنندگان این طومار به منظور تحقق شعار جاودانه حضرت امام (ره)، (اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود) کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند. در این طومار که خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران امضا گردآوری شده بود آمده که ما امضا کنندگان این طومار به منظور تحقق شعار جاودانه امام ،(اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود) خواستار عمل به فتوای مقام معظم رهبری و مفاد کامل ماده 8 قانون حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین (مصوب 19/2/1368مجلس شورای اسلامی) و بند 6 منشور ششم کنفرانس اسلامی (مصوب 1972) مبنی بر شناسایی و قطع رابطه کامل با شرکت های حامی اسرائیل هستیم و در این راستا خواستار توقیف عاجل محصولات کوکاکولا (شرکت خوش گوار مشهد) ، پپسی کولا (شرکت ساسان) ، نستله (نستله ایران ) و گوشی تلفن همراه GLX و شرکت های ای . بی .ام و مایکروسافت هستیم".

    - دکتر محمود احمدی نژاد در سخنرانی روز قدس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: باید به ملت‌ها اجازه داده شود که درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی تحقیق کنند و از جعبه سیاه جنایات این رژیم رمز گشایی کنند.

    - در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت کنندگان با صدور قطعنامه ای در 8 بند ضمن اعلام حمایت از دولت منتخب و قانونی ملت فلسطین، از گروه‌های فلسطینی و کشورهای منطقه خواستند با درک اوضاع حساس خاورمیانه، با هوشیاری و وحدت، توطئه پلید آمریکایی اسرائیلی در "ایجاد تفرقه در فلسطین اشغالی" را خنثی کنند.

    - امروز همزمان با روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه اعضای هیئت دولت و معاونین رئیس جمهور در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با مردم ملاقات و از نزدیک ضمن بررسی مشکلات مردم دستور رسیدگی صادر کردند.

    - رئیس مجلس خبرگان، روسای قوای سه گانه، مسئولان ، فعالان و شخصیت های سیاسی در مصاحبه های حاشیه ای راهپیمایی روز قدس تصریح کردند که در مسئله فلسطین تنها راه درست مقاومت است و هیچ طرح صلحی از جمله طرح صلح آمریکا  نمی‌تواند در مقابل 5 میلیون آواره فلسطینی پاسخگو باشد.



    سید ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 3:12 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدید :1085289

    >> درباره خودم <<
    حاشیه های راهپیمایی روز قدس - ولایت
    سید
    نه شکوفه ای نه برگی نه ثمر نه سایه دارم همه حیرتم که دهقان به چه کار کشت ما را

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    حاشیه های راهپیمایی روز قدس - ولایت

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لینک دوستان<<
    رهبری
    ریاست جمهور
    رجانیوز
    افشا گری
    افشا گری
    بیداری 57
    خاتمی نیوز
    مسعود ده نمکی
    طنز های سیاسی (اکینا)
    مرکز اسناد انقلاب اسلامی
    نوشته های یک کج و معوج
    گذری بر سیاست خارجی
    نوشته های یک روزنامه نگار
    نشریه دانشجویی ایران 1404
    جوانان عدالتخواه و تحولگرا
    دولت اسلامی-اعجاز نهم
    مصائب احمدی نژاد
    علیرضا احمدی نژاد
    روزنامه دانشجویی
    بچه های سوم تیر
    خبرنگار مسلمان
    سهیل کریمی
    دست گرم تو
    نسل خمینی
    فصل آگاهی
    خاکریزیسم
    عقل سرخ
    حریم یاس
    صدای ما
    عطشان
    شب بو
    تا آخر
    نگرانی
    بحر
    دیده بان
    مهراوه من
    روزنتیگ های ...
    آرمانشهر
    فارس
    خمینیسم
    کیان
    سیطره
    نسل بیدار
    ققنوس
    خبرهای ضد اسلامی و ضد ایرانی
    تحلیل سیاسی
    موسسه پژوهش های سیاسی
    روز نوشت های دانشجوی مسلمان
    بیم موج
    عدالت جو
    محراب اندیشه
    سپهر نیوز
    مهر
    انصار نیوز
    جهان نیوز
    نادر گنجی
    نو اندیش
    نوسازی
    الف
    واژگون
    بسیج جهانی
    رایگاه
    قاسم
    شیعه
    قدس
    خدمت
    عصر ایران
    این روزها
    دریچه

    رهپویان وصال
    تابناک
    این روز
    تیک نیوز
    عیاران
    دیدار
    گل آقا
    موج
    واحد مرکزی
    رسا
    شانا
    خبرنگاران
    اسراء
    پانا
    آفتاب
    نوروز
    ایرنا
    برنا
    بولتون
    قطره
    جامعه
    majlese8
    hawzah
    jameeh
    mellat.majlis
    parlemaneh8
    partosokhan
    مستقل
    عدالتخواهی
    نقطه
    انصار حزب الله
    تدوین مطالعات
    اصولگرایان
    شریف


    >>لوگوی دوستان<<


    >>لیست تمام یادداشت ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >> پیوندهای روزانه <<