8 فشار بیاورند مدارک جاسوسیشان را منتشر می‌کنیم - ولایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]
فشار بیاورند مدارک جاسوسیشان را منتشر می‌کنیم - ولایت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • دکتر احمدی‌نژاد: اگر فشار بیاورند اسم، مستندات و مدارک جاسوسی آن‌ها را منتشر می‌کنیم

    دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور اظهار داشت: دانشجو باید به مسائل و موضوعات دقیق‌تر و عمیق‌تر نگاه کند و در این میان تفاهم مبنا قرار می‌گیرد و تقابل هیچ معنایی ندارد.

    وی با بیان این‌که نگاه به مسائل کشور باید آرمانی و انقلابی باشد، گفت: از نگاه دولت همه جوانان به ویژه دانشجویان عزیز و سرمایه جامعه و عناصر انقلاب به شمار می‌روند و نظراتشان محترم و عزیز است.

    رئیس‌جمهور با ابراز خوشنودی از حساسیت و شجاعت بسیار بالای موجود در فضای دانشجویی و دانشگاهی کشور گفت: بدانید حیات و جاودانگی انسان در آرمان‌خواهی و پیگیری اهداف بلند است و دوران دانشجویی بهترین دوران برای حضور تأثیر گذار دانشجویان و نسل جوان در صحنه تعیین سرنوشت است.

    رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، شناخت و حضور در صحنه اصلی را برای دانشجو بسیار مهم خواند و گفت: حضور در صحنه اصلی مستلزم تحمل سختی‌ها، هزینه کردن و مبارزه مستمر است.

    وی افزود: مبارزه به معنای جدال، تقابل و جنگ نظامی نیست بلکه حرکت اصلاحی با نگاه به آینده بهتر و کاهش نابسامانی‌هاست که البته این مبارزه وقتی در سطوح دولت مطرح می‌شود دشوارتر می‌شود.

    رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با رد برخی ادعاها و با تاکید بر این‌که دولت تا استیفای همه حقوق هسته‌ای ملت ایران به هیچ قدرتی باج نخواهد داد، گفت: امروز ایران به فضل الهی و با هوشمندی رهبری و ایستادگی ملت در موقعیت ممتازی قرار دارد.

    رئیس‌جمهور در مورد پرونده هسته‌ای گفت: کسانی بودند و هستند که به طور منظم اطلاعات هسته‌ای کشورمان را به دشمن می‌دادند و ما مستندات فعالیت‌های آن‌ها را داریم. آن‌ها دشمن را تحریک می‌کردند و به آن‌ها می‌گفتند چرا در صدور قطعنامه هسته‌ای تاخیر می‌کنید، زودتر قطع‌نامه بدهید. بعد که غربی‌ها قطع‌نامه می‌دادند، این‌ها به دشمن می‌گفتند چرا قطع‌نامه ضعیف بود، فشار را زیاد کنید تا تسلیم شوند. این افراد اطلاعات بحث‌های درونی مسؤولان در مورد پرونده هسته‌ای را به غربی‌ها می‌دادند که مثلا فلانی با فلانی در موضوعی اختلاف دارند.

    دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: دستگاه اطلاعاتی ما که در صدد برآمد با این‌ها برخورد کند، تاکنون فشارهای زیادی را متحمل شده است و البته آن‌ها فشارشان را ادامه می‌دهند، اما ما ایستاده‌ایم و اگر لازم باشد موضوع را جار می‌زنیم و لازم باشد شهر به شهر، کوچه به کوچه می‌رویم و در مورد این‌ها با مردم سخن می‌گوییم. اگر این‌ها بخواهند به کار خودشان ادامه دهند و به دستگاه قضایی و اطلاعاتی فشار بیاورند، اسم آن‌ها و مستندات و مدارک جاسوسی آن‌ها را منتشر می‌کنیم. چرا وزارت اطلاعات مستندات این‌ها را منتشر نمی‌کند؟

    محمود احمدی‌نژاد اضافه کرد: غربی‌ها اخیرا مایوس شده‌اند. چنانچه یکی از این غربی‌ها به من گفت: ما معتقدیم که باید دوره احمدی‌نژاد بگذرد. در این دوره نمی‌شود کاری کرد. به او گفتم که احمدی‌نژاد کسی نیست. باید دوره خداپرستی بگذرد که شما بتوانید در ایران کاری بکنید و امتیازی بکیرید. ملت ایران ایستاده است.

    رئیس‌جمهور افزود : طی دوسال اخیر به لطف خدا چرخه سوخت هسته‌ای تکمیل شده و علاوه برآن برخی تحمیل‌های سنگین علیه ملت ایران نیز کنار گذاشته شده است. ملت ایران آماده گفت‌وگو با همه در مورد مسائل مختلف جهان است اما از حقوق مسلم خود در موضوع هسته‌ای سرسوزنی عقب نمی‌رود. قدرت‌های زورگو باید اجازه دهند آژانس به فعالیت قانونی خود بپردازد تا آبرویشان حفظ شود زیرا در دو سال اخیر هرچه بیشتر فشار آورده‌اند به ضرر خودشان بوده است.

    دکتر احمدی‌نژاد با بیان این که خودباوری لازمه همه کارهاست گفت: رمز پیروزی در مسائل مختلف به ویژه موضوع هسته‌ای، ایستادگی است زیرا در غیر این صورت استقلال ما در دیگر عرصه‌ها را نیز می‌گیرند.

    رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد تعلل در پیگیری مساله دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: برخی مقامات بلندپایه توصیه کرده‌اند در شرایط هسته‌ای روی این موضوع فشار نیاوریم.

    رئیس‌جمهور در ادامه با ذکر چندین نمونه، مسائل دانشگاه آزاد را ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد فقط در یک نمونه با یک مرکز تحقیقاتی وابسته به یک مجمع [تشخیص مصلحت نظام] و سازمان که از بودجه دولتی استفاده می‌کند قرار دادی 4 میلیاردی منعقد کرده است که نقش مصر در معادلات منطقه‌ای را بررسی کند. من به این‌ها نامه نوشتم که یک دانشجوی علوم سیاسی می‌تواند این را به عنوان یک رساله دانشجویی انجام دهد. این موضوع به چه درد دانشگاه آزاد می‌خورد، قرار داد مطالعاتی دیگری داشتند در مورد مناسبات بین‌الملل و ... شما معادل همین پول را می‌توانستید به دانشجویان تخفیف بدهید. این رقم یک درصد بودجه آموزشی دانشگاه آزاد است.

    در این زمان، دانشجویان عضو برخی تشکل‌های وابسته به دانشگاه آزاد - اتحادیه اول و اتحادیه دوم - به صحبت‌های رئیس‌جمهور اعتراض کرده و خواستار عدم دخالت دولت در امور این دانشگاه شدند.

    رئیس‌جمهور در پاسخ اظهار داشت: این دانشگاه کار اقتصادی می‌کند، نه کار آموزشی. درصدی به عنوان مالیات از حقوق کارکنان خود کم می‌کند اما به دستگاه دولتی مسؤول این امر نمی‌دهد. دولت نزدیک 120 میلیارد تومان به این دانشگاه کمک مالی کرده است. زمین در اختیار این دانشگاه قرار داده است. دانشگاه آزاد را از بسیاری عوارض معاف کرده است. اما در عوض، چرا مثلا 4 میلیارد تومان باید صرف کاری شود که بر خلاف ماموریت آموزشی این دانشگاه است. چرا این هزینه‌های هنگفت را در مکان‌های ورزشی، خوابگاه‌ها، تخفیف شهریه و ... صرف نمی‌کنند. این دانشگاه کار اقتصادی می‌کند.

    رئیس‌جمهور در حالی که با شعار "فقر و فساد و تبعیض، احمدی‌نژاد به پا خیز" دانشجویان مواجه شده بود، ادامه داد: به ما گفتند سکوت کنیم چون سیاسی می‌شود. چرا وقتی می‌خواهیم یک نقطه را اصلاح کنیم سیاسی می‌کنند. برای آن‌که سیاسی نکنند، سکوت کردیم. ما دوستار دانشجویان، اساتید و اصل دانشگاه هستیم، اما مدیریت و روش اداره دانشگاه را باید اصلاح کرد. اگر می‌خواستیم با دانشگاه آزاد برخورد کنیم، من اجازه می‌دادم نتیجه تحقیق و تفحص از این دانشگاه منتشر شود.



    سید ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 1:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدید :1085301

    >> درباره خودم <<
    فشار بیاورند مدارک جاسوسیشان را منتشر می‌کنیم - ولایت
    سید
    نه شکوفه ای نه برگی نه ثمر نه سایه دارم همه حیرتم که دهقان به چه کار کشت ما را

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    فشار بیاورند مدارک جاسوسیشان را منتشر می‌کنیم - ولایت

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لینک دوستان<<
    رهبری
    ریاست جمهور
    رجانیوز
    افشا گری
    افشا گری
    بیداری 57
    خاتمی نیوز
    مسعود ده نمکی
    طنز های سیاسی (اکینا)
    مرکز اسناد انقلاب اسلامی
    نوشته های یک کج و معوج
    گذری بر سیاست خارجی
    نوشته های یک روزنامه نگار
    نشریه دانشجویی ایران 1404
    جوانان عدالتخواه و تحولگرا
    دولت اسلامی-اعجاز نهم
    مصائب احمدی نژاد
    علیرضا احمدی نژاد
    روزنامه دانشجویی
    بچه های سوم تیر
    خبرنگار مسلمان
    سهیل کریمی
    دست گرم تو
    نسل خمینی
    فصل آگاهی
    خاکریزیسم
    عقل سرخ
    حریم یاس
    صدای ما
    عطشان
    شب بو
    تا آخر
    نگرانی
    بحر
    دیده بان
    مهراوه من
    روزنتیگ های ...
    آرمانشهر
    فارس
    خمینیسم
    کیان
    سیطره
    نسل بیدار
    ققنوس
    خبرهای ضد اسلامی و ضد ایرانی
    تحلیل سیاسی
    موسسه پژوهش های سیاسی
    روز نوشت های دانشجوی مسلمان
    بیم موج
    عدالت جو
    محراب اندیشه
    سپهر نیوز
    مهر
    انصار نیوز
    جهان نیوز
    نادر گنجی
    نو اندیش
    نوسازی
    الف
    واژگون
    بسیج جهانی
    رایگاه
    قاسم
    شیعه
    قدس
    خدمت
    عصر ایران
    این روزها
    دریچه

    رهپویان وصال
    تابناک
    این روز
    تیک نیوز
    عیاران
    دیدار
    گل آقا
    موج
    واحد مرکزی
    رسا
    شانا
    خبرنگاران
    اسراء
    پانا
    آفتاب
    نوروز
    ایرنا
    برنا
    بولتون
    قطره
    جامعه
    majlese8
    hawzah
    jameeh
    mellat.majlis
    parlemaneh8
    partosokhan
    مستقل
    عدالتخواهی
    نقطه
    انصار حزب الله
    تدوین مطالعات
    اصولگرایان
    شریف


    >>لوگوی دوستان<<


    >>لیست تمام یادداشت ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >> پیوندهای روزانه <<