8 تهدیدسازان - ولایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تهدیدسازان - ولایت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  تهدیدسازان

     نخست - مسأله هسته‌ای ایران پس از تعطیل کامل حدود سه‌ساله با ابتکارات، سیاست‌ها و تصمیم‌سازی‌های شگفتی آفرین دکتر احمدی‌نژاد با پیروزی افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران را پیش رو دارد. البرادعی در گزارش‌های بسیار مثبت، آمریکا و اتحادیه اروپا را به انفعال و محکومیت کشانیده است. شورای امنیت سلطه‌گر، در برابر حمایت‌های دولت‌های جهان به ناکارآمدی محض در تهدید آفرینی و جنگ‌طلبی رسیده است. پوتین با سفر به ایران، بزرگترین دستاورد سیاست خارجی ایران را در تاریخ معاصر، در چارچوب قواعد سیاسی ثبت کرد، و وزیر خارجه چین با حضور در ایران، نشان داد که سلطه‌گران غربی، در برابر سیاست‌های دکتر احمدی‌نژاد به زانو درآمده‌اند. همگی فَشَل و فلج!

     سارکوزی برای یک جمله نسنجیده خود، بارها توضیح می‌دهد و توجیه می‌کند، و بوش جنایتکار از اظهارات داخلی‌ها مبنی بر وجود تهدید برای ایران اظهار تعجب می‌کند؟!

    اما در داخل تهدیدسازان دست بردار نیستند. آنها مدام خطر جدی برای ایران را گوشزد می‌کنند. خاتمی که دیگر حتی سفرهای مشکوک خارجی هم امدادرسان او نیست، تهدی برای ایران را مطرح می‌کند، حسن روحانی به منظور فرار از پرونده حسین موسویان مکرر خطر خارجی را یادآور می‌شود. محسن رضایی که بنا به فرماندهی 8سال جنگ باید مظهر شجاعت و بینش و سلحشوری باشد، مجسمه‌ای از وحشت و توهم گردیده، هرچند از گاه برای خالی نبودن عریضه، به کمک دیگر تهدیدسازان می‌آید، و هاشمی رفسنجانی هم چنان تهدیدات خارجی را جدی می‌گیرد. چرا؟

    علاوه بر خطبه‌های جمعه، هاشمی رفسنجانی محافل دیگر را میدان تهدیدسازی می‌کند. و تلاش دارد ملت ایران را مرعوب نموده، مسأله هسته‌ای را به میل خود و با روش گذشته به تعطیلی و انفعال و تسلیم بکشاند. آیا او حق دارد وحشت خود را به مردم منتقل کند؟!

     دوم -  حسین موسویان با اتهام امنیتی دستگیر می‌شود، اما علی‌رغم اعلان وزیر اطلاعات مبنی بر این که مدت‌ها وی تحت نظر بوده و تبادل اطلاعات مربوط به هسته‌ای به خارج را دنبال می‌کرده، و این که به وسیله وزارت اطلاعات از مرکز تحقیقات مجمع تشخیص خواسته شده او را در این محل نپذیرند، اما آنها همچنان وی را به کار گرفته‌اند. پس از فقط 9 روز زندان با وثیقه‌ای به مبلغ تنها 200 میلیون تومان آزاد می‌چرخد. حسن روحانی رئیس تیمی که حسین موسویان عضو مؤثر آن بوده، پس از این آزادی، گستاخانه به میدان می‌آید و برای مطامع سلطه‌گرانه آمریکا و اروپا مصاحبه می‌کند و علیه رئیس‌جمهور و پیشرفت برنامه هسته‌ای داد سخن می‌دهد.

     سوم‌ ـ مرکز تحقیقات مجمع تشخیص به ریاست مثلث هاشمی ـ روحانی ـ خاتمی فعال است. در این فعالیت، آنگاه که با پیشرفت کامل مسأله هسته‌ای مواجه می‌شود و راهبردهای تئوریک و عملی خود را شکست خورده می‌بیند، به برپایی هاشمی اتحاد ملی راهبردها و سیاست‌ها می‌پردازد!

    در این همایش حسین موسویان متهم به جاسوسی در کنار حسن روحانی و او در کنار هاشمی رفسنجانی قرار می‌گیرند، و هاشمی در سخنانی تهدیدسازی‌های مکرر را بار دیگر ناامیدانه فریاد می‌کند. البته تنها نتیجه این فریادها یکی در داخل آن است که عکس و خبر همایش هاشمی در صفحات نخست روزنامه‌های وابسته جای می‌گیرد و مثلاً روزنامه "ضداعتماد"  هاشمی را به دلیل تهدیدسازی‌هایی که آنها را هشدار می‌نامد، یکی از مردان خبرساز نظام معرفی می‌کند. آیا به دلیل صرف خبرساز شدن باید منافع و مصالح ملی نظام اسلامی را به بازی گرفت؟!

    شرایط ویژه کشور، محاصره شدن توسط دشمن، وجود خطرات زیاد در مسایل خارجی و ... تکرار مکررهایی بی‌حاصل از سوی هاشمی در این همایش است. با کدام انگیزه و کدام هدف؟!

     چهارم ـ هاشمی در این همایش تعابیری به کار برده است که نشان از درایت سیاسی و بینش عمیق او می‌دهد. وی گفته است: "در منطقه اختلافات در اوج خود قرار دارد. در فلسطین دو گروه اصلی یکدیگر را می‌کشند. در لبنان گروه‌ها و احزاب داخلی به دلیل اختلافات نه تنها امکان مهیا شدن برای تعیین رئیس‌جمهور را ندارند، بلکه یکدیگر را پاره پاره می‌کنند. در عراق وضعیت کاملاً روشن است و نیاز به توضیح بیشتر نیست... در افغانستان نیز وضع کاملاً روشن است. شرایط منطقه‌ای و جهانی نگران‌کننده است آمریکا لشرکشی خود را انجام داده و با اعزام نیرو به هر نقطه‌یی که دلش می‌خواهد در حال چینش نظامی نفرات خود است.

    1. هاشمی گروه وابسته به صهیونیسم فلسطین را هنوز گروه اصلی می‌داند. این مسأله نوع نگاه سیاسی وی را می‌رساند و دقت تحلیل او را.

    2. در لبنان سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله با یک فراخوان میلیون‌ها لبنانی را به عرصه می‌آورد. در آخرین تجمع او برای تعیین رئیس‌جمهور آمریکایی اخطار می‌دهد، و اعلام آمادگی مبارزه می‌کند. مسیحی و مسلمان، سنی و شیعه زیر پرچم نصرالله گرد آمده‌اند. تنها گروه مزدور وابسته به وهابیت سعودی است که برای از پا درآوردن حزب‌الله نقشه‌های آمریکایی را به اجرا می‌کند. بنابراین هاشمی از کدام پاره پاره شدن لبنانی‌ها توسط یکدیگر سخن می‌گوید؟ چرا او لبنانی‌ها را از تعیین رئیس‌جمهور غیرآمریکایی ناتوان می‌داند؟

    3. هاشمی به عراق و افغانستان اشاره می‌کند و وضع آنها را کاملاً روشن می‌خواند. باید به وی گفت: آیا او و خاتمی در پیشامدهای این دو کشور اسلامی بی‌تقصیر هستند؟ این که می‌گوید آمریکا هر نقطه جهان که دلش بخواهد لشکرکشی می‌کند، ادعایی واهی بیش نیست. اگر در دوران گذشته، دولت‌های توسعه و اصلاحات به آمریکا چراغ سبز نشان نمی‌دادند، شاید امروز وضع عراق و افغانستان اینگونه نبود؟ آیا استفاده امروز هاشمی، خاتمی، روحانی و غیره از تهدید آمریکای حاضر در منطقه دستاورد سیاست‌های سازشکارانه گذشته نیست؟!

    4. در بهترین قضاوت، هاشمی از آمریکا وحشت دارد. آمریکا را هنوز ابرقدرت توانمند مشروع و مقبول در افکار عمومی جهانیان اعم از دولت‌ها و ملت‌ها می‌داند. هاشمی انزجار عمومی در جهان را نسبت به جنگ‌طلبی آمریکا نمی‌بیند، اعتراض آمریکائیان را در مورد سیاست‌های جنایتکارانه بوش توجه ندارد، و از بسیج جهانی در راستای مبارزه با سلطه‌گری‌های آمریکا بی‌اطلاع است. آیا پیروزی شکوهمند دکتر احمدی‌نژاد در مسأله هسته‌ای نمونه بارزی نیست که هم "جنبش عدم تعهد" را پس از چند دهه رکود، احیاگر و در مقابل آمریکا و غرب به واکنش واداشت. و هم‌ اعلان موضع مجمع عمومی سازمان ملل را در حمایت از حق هسته‌ای ایران، در پی داشت. و هم دولت‌های دیگر از جمله مصر وابسته به آمریکا برای رسیدن به حق هسته‌ای توان ایستادگی داد؟!

     پنجم ـ می‌توان به طنز گفت: برخی آدم‌ها آنگاه که در آیینه می‌نگرند، تهدید جدی را برای کشور، نظام و ملت ایران متوجه می‌شوند. اما غیر از آن واقعاً تهدید کجاست و کدام است؟ اگر قاضی پرونده هسته‌ای در فشار نیست، ـ ‌همین همایش‌ها و اعلان موضع‌ها، نشان از فشار برای عدم رسیدگی پرونده او دارد ـ طبق وظیفه قانونی و ملی، باید هر چه زودتر و با جبران تأخیر بی‌مبنای گذشته، پرونده حسین موسویان را رسیدگی کند. در این صورت منبع تهدیدات و جدی بودن خطرات برای کشور و ملت مشخص خواهد شد. بر ملت، مجلس، دولت و قوه قضاییه است تا این پرونده جاسوسی را هرچه سریع‌تر دنبال کنند. تأخیر و فرصت‌دهی به تهدیدسازان برای محو آثار شوم گذشته و حال ارتباط با بیگانگان، خیانتی بزرگ به نظام اسلامی و ملت ایران است. تهدیدسازان باید از فشار و تهدید دست بردارند، و برای یک‌بار هم شده تن به قانون دهند. حز‌ب‌های راست فقط یک‌بار از سیاسی‌کاری دست بردارند. چهر‌ه‌های تأثیرگذار در مطبوعات از مصلحت‌جویی‌های زیان‌آور دوری کنند. جداسازی میان نقش‌آفرینان اصلی سیاست‌های تخریب‌گر با کاربرد واژه‌های حضرت‌ آیت‌الله و حجت‌الاسلام والمسلمین برای افرادی که در دایره سیاسی‌کاری و قدرتمداری حتی به تطهیر و احیای متهمان به جاسوسی می‌پردازند هیچ گرهی را باز نمی‌کند. حزب کارگزاران تغییر ایدئولوژیک داده بلندگوی ایدئولوژی، سیاست و برنامه‌های تخریب‌گر فردی خاص است. تهدیدهای اصلاح‌طلبان به لحاظ وجود خود آنان جدی است، هر چند که ملت تصمیم خود را برای مقابله با این براندازان گرفته است.



    سید ::: یکشنبه 86/8/27::: ساعت 12:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 21
    بازدید دیروز: 34
    کل بازدید :1085869

    >> درباره خودم <<
    تهدیدسازان - ولایت
    سید
    نه شکوفه ای نه برگی نه ثمر نه سایه دارم همه حیرتم که دهقان به چه کار کشت ما را

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تهدیدسازان - ولایت

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لینک دوستان<<
    رهبری
    ریاست جمهور
    رجانیوز
    افشا گری
    افشا گری
    بیداری 57
    خاتمی نیوز
    مسعود ده نمکی
    طنز های سیاسی (اکینا)
    مرکز اسناد انقلاب اسلامی
    نوشته های یک کج و معوج
    گذری بر سیاست خارجی
    نوشته های یک روزنامه نگار
    نشریه دانشجویی ایران 1404
    جوانان عدالتخواه و تحولگرا
    دولت اسلامی-اعجاز نهم
    مصائب احمدی نژاد
    علیرضا احمدی نژاد
    روزنامه دانشجویی
    بچه های سوم تیر
    خبرنگار مسلمان
    سهیل کریمی
    دست گرم تو
    نسل خمینی
    فصل آگاهی
    خاکریزیسم
    عقل سرخ
    حریم یاس
    صدای ما
    عطشان
    شب بو
    تا آخر
    نگرانی
    بحر
    دیده بان
    مهراوه من
    روزنتیگ های ...
    آرمانشهر
    فارس
    خمینیسم
    کیان
    سیطره
    نسل بیدار
    ققنوس
    خبرهای ضد اسلامی و ضد ایرانی
    تحلیل سیاسی
    موسسه پژوهش های سیاسی
    روز نوشت های دانشجوی مسلمان
    بیم موج
    عدالت جو
    محراب اندیشه
    سپهر نیوز
    مهر
    انصار نیوز
    جهان نیوز
    نادر گنجی
    نو اندیش
    نوسازی
    الف
    واژگون
    بسیج جهانی
    رایگاه
    قاسم
    شیعه
    قدس
    خدمت
    عصر ایران
    این روزها
    دریچه

    رهپویان وصال
    تابناک
    این روز
    تیک نیوز
    عیاران
    دیدار
    گل آقا
    موج
    واحد مرکزی
    رسا
    شانا
    خبرنگاران
    اسراء
    پانا
    آفتاب
    نوروز
    ایرنا
    برنا
    بولتون
    قطره
    جامعه
    majlese8
    hawzah
    jameeh
    mellat.majlis
    parlemaneh8
    partosokhan
    مستقل
    عدالتخواهی
    نقطه
    انصار حزب الله
    تدوین مطالعات
    اصولگرایان
    شریف


    >>لوگوی دوستان<<


    >>لیست تمام یادداشت ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >> پیوندهای روزانه <<