• وبلاگ : ولايت
  • يادداشت : كدام عالم شيعه سني شد؟
  • نظرات : 10 خصوصي ، 101 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + علي ناصري 
    علامه برقعي که جاي خود راداردوازشيعيان مخلص است حتي احدالناسي جزگمراهان سني نمي شوندخيالتان راحت باشد ميگند ابن ملجم چنان زيباقران ميخواند که مردم به صف بودن برا شنيدن صوتش ولي اخرگمراه شد پس هرچند ابن ملجماني باشند وليکن شيعه به امثال اينها نيازي ندارد به خود پايدار است
    + خودم 
    از شيعه ها متنفرمممممممممممممممممممممممم
    + طلبه شيعه كه سني شده 


    لعنت بر دروغگويان

    آيا اين افرادي که اسم ميبرم سرشناس و از عالمان شيعه نيستند؟

    1- علامه برقعي قمي

    2- آيت الله شريعت

    3- دکتر احمد الکاتب

    4- حيدرعلي قلمداران

    5- محمدباقر سجودي

    6- موسي موسوي نوه ابوالحسن اصفهاني

    و .....

    + حسن 
    من خودم قبلا سني بودم و الان خوشحالم که با آگاهي و مطالعه بسيارمذهب شيعه روانتخاب کردم .واز همه اين خواهش رو دارم که بدون تعصب به مطالعه وتحقيق از کتب معتبر سني و شيعه .مذهب حقيقي خود را پيدا کنيد.موفق باشيد
    + س 
    علامه برقه اي سني شده
    + ناقد 
    استمناء با بوسيله دست دختر بچه خورد سال! ابن قيم جوزي از علماي بزرگ سني مذهب در کتاب بدائع الفوائد (ج4 / ص906 / ط مكتبة نزار الباز- مكة 1416- الأولى )مينويسد:(و در کتاب الفصول روايت نموده است از احمد که اگر مردي در ماه رمضان خوف اين داشته باشد که مثانه و يا بيضتين اش از شدت زيادي مني پاره شود ؛ ميتواند مني را از خود خارج نمايد ؛ وي نگفته است که چگونه و توسط چه چيزي اين عمل را انجام دهد.گفته است و لي نظر من اينست که بگونه اي خارج کند که روزه ديگري باطل نشود مثل اينکه بوسيله دست خودش و يا بدن همسرش و يا دست دختر بچه نابالغ کنيزش که روزه نداشته باشد اما اگر کنيزي داشته باشد نابالغ بايد بوسيله دست ويا بدن وي استمناء نمايد و همچنين است استمناء توسط زن کافره و همچنين به جايز است نزديکي نمودن با زن در غير از فرج (يعني نزديکي از عقب روزه را باطل نميکند) پس اگر بخواهد از جلو نزديکي نمايد در صورتيکه بتواند مني را بگونه اي ديگر از خود خارج نمايد من اين کار (نزديکي از جلو ) را جايز نميدانم چون که وقتي ضرورت رفع شد ديگر بعد از ضرورت مساله به حرمت خود بر ميگردد مانند اکل ميتة بلکه اينجا تاکيدش بيشتر از مساله اکل ميته است چون در باب فروج منع و نهي خيلي محکمتر از باب خوردن است .... اين احمق ها نميدانند که خداوند حکيم انسان را بگونه اي آفريده است که هر گاه مني در داخل کيسه زياد شود بصورت خود کار در عالم خواب از انسان خارج ميشود که در اصطلاح فقهي به ان احتلام و در اصطلاح عرفي به بازي دادن شيطان معروف است . و آيا در طول تاريخ جايي ثبت شده است که کسي از فشار مني بيضه اش منفجر شده باشد و يا پاره گشته باشد!!!؟
    + ناقد 
    فرزند زورکي
    ( فرزند به مرد ملحق است حتي اگر با زنش همبستر نشده باشد)
    ابن قدامه سني مذهب در کتاب المغني ج 8 ص 64 مي نويسد:... اگر مردي با زني در يک مجلس ازدواج کند سپس در همان مجلس قبل از آنکه مردم متفرق شوندآن زن را طلاق دهد ، و آن زن بعد از شش ماه از طلاق فرزندي بدنيا آورد و يا اينکه مردي در شرق زني را که در غرب زندگي ميکند عقد کند و پس از شش ماه زن فرزندي بياورد ، طبق فتواي مالک وشافعي فرزند به پدر ملحق نميشود؛ اما بنا بر نظر و فتوا ي ابو حنيفه نسب ثابت است وفرزند به شوهر ملحق ميشود اگر چه مرد يقين دارد که با زن نزديکي نکرده است ، ( حتي اگر همديگر را نديده باشند ) .نکته : طبق فتوا ي ابو حنيفه اين فرزند حلال زاده است و ارث هم ميبرد ، حالا اگر هر گز آن زن را نديده باشد. شما را به خدا آيا اين حکم مخالف با فطرت و غيرت انسانيت نيست کدام انسان با غيرت مي پذيرد که زني را که هرگز نديده اي و تنها گناه تو اين است که فقط او را عقد کرده اي ... در بعضي مناطق سني نشين به اين گونه فرزندان که بدون مجامعت بدنيا ميايند رحمان بخشي ميگويند (يعني بخشش خدا ) بي چاره ها نميدانند که ديوار خانه شان کوتاه است ( همسرانشان و دخترانشان دامن عفاف در بازار شهوت بر باد داده اند ...)
    + دزدگير 
    سني هاي بي‌سواد جواب بدن: 1- چرا سني هاي هم كيش شما در ميدان التحرير مصر با كفش نماز خواندند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و آيا درست است كه سني ها وقتي در بين نماز (گوز) يا (چسي) از آنها خارج بشه بدون شكستن نماز و وضوي دوباره همانطور نمازشان را ادامه مي دهند؟؟؟!!

    + دزدگير 

    سوال

    اگر ملاک تعيين خليفه اجماع مردم است، پس چرا اين اجماع در مورد عمر عملي نشد؟(1) و اگر ملاک، وصيت خليفه قبل است ،پس چرا اين وصيت در مورد عثمان عملي نشد؟(2) آيا اين تناقض گويي شما در موضوع خلافت دليل بر بطلان خلافت خلفاي ثلاثه ( ابوبکر، عمر، عثمان) نمي باشد؟1- به اتفاق همه ي مورخين شيعه و سني، عمر طبق وصيت ابوبکر روي کار آمد و اجماع مردم در مورد وي هم عملي نشد. ( تاريخ طبري- ج1- ص 2138 ، کامل ابن اثير- ج2- ص 292، ......)

    2- به اتفاق همه مورخين شيعه و سني عثمان بر طبق شورايي که عمر از قبل پيشنهاد آن را داده بود روي کار آمد و هم چنين وصيت عمر در مورد وي عملي نشد..( طبقات ابن سعد- ج3 - ص 247، کنزالعمال- ج3- ص160)

    + يک شيعه ي اهل سنت واقعي پيامبر 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام عليکم

    برادران و خواهران ايماني بزرگوار ضمن دوري از لعن و اهانت به هم سعي کنيم تحقيقي جامع و مانع در اين خصوص داشته باشيم که به مشکل برنخوريم.

    توصيه ميکنم
    اين پست را مطالعه بفرماييد که چگونه نام اين بزرگواراني که به دروغ سني شده تلقي شده اند حتي با نام اشتباه! و بدون اطلاع دقيق در سايت اصلي منبع آمده است.

    مويدباشيد

    التماس دعا


    + محمد 
    آقايون به کسي ربطي نداره که کي شيعه بوده و بعد سني شده شما خودتون رو درست کنيد بعد به ديگران بپردازيد در قيامت از شما در مورد حضرت علي و عمر وبقيه از شما سوالي نمي شود هر کسي در قبر خودش مي خوابد شما رو به خدا از اين بحث که ربطي بهتون نداره نکنيد
    سلام
    www.enheraf.mihanblog.com
    يه سري بزنيد ضرر نداره
    + عباس 

    آقايان سني شما کجاي دنيا را با اين عقايد خوشگل گرفتيد؟

    همه ي کشورهاي سني تقريبا سلطنتي اداره ميشن مثل کشورهاي عرب بي بخار......تازه جمهورياتون هم ليبرال هستن خاک توسره بي غيرت امريکايتون برم

    + علي 
    در جواب "عمر":
    سگ سني حرامزاده چرا فحش ميدي؟؟؟؟؟؟؟
    + علي 
    در جواب "عمر":
    سگ سني حرامزاده چرا فحش ميدي؟؟؟؟؟؟؟
     <      1   2   3   4   5    >>    >