• وبلاگ : ولايت
  • يادداشت : مقايسه دولت نهم و هشتم و هفتم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميد 
    ديدي دولت نهم ودهم گه زدن به کشور،
    اگه راست ميگي حالامقايسه کن.
    ملت فقط توي دولت اصلاحات بوي آزادي وآرامش روحس کردن.
    چطوره که صدروزدولت روحاني روحالا باهشت سال دولت به اصطلاح عدالت مقايسه ميکنين؟؟دولت دزدي واختلاس واختناق ،نه عدالت
    آماده تبادل لينك هستم در صورت تمايل مرا با عنوان ارباب بصيرت لينك كنيد و به بنده اطلاع دهيد

    سلام

    از اطلاعاتي كه دادي ممنون

    يا علي

    از اواخر سال ??، احزاب اصلاح طلب و در راس آنها حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب به خاطر منافع حزبي خود در مخالفت با دولت و نظام اسلامي كوشيدند وضعيت كشور را بحراني جلوه دهند تا بتوانند اينگونه القا كنند كه مسئولان كشور ناتوانند و كشور را به سمت بحران برده اند.

    اما رهبر حكيم انقلاب طي سخناني مهم در آخرين روزهاي سال ?? پرده از اين توطئه برداشت و فرمود : "چه بحرانى؟ چه وضعيت فوق‏العاده‏اى در كشور هست؟ اصرار دارند ثابت كنند در كشور وضعيت فوق‏العاده است".

    هوداران نفاق كه با شنيدن اين سخنان به خشم آمده بودند، باز هم در پنهان و آشكار تلاش كردند اينگونه القا كنند كه اوضاع كشور بحراني است.

    در همين ميان رهبري حمايت خاص خود از دولت را طي سخناني انقلابي در صحن رضوي اعلام كردند. آنان نيز با شنيدن مواضع صريح و حمايت خاص رهبري از دولت، بيش از پيش متوجه اين مساله شدند كه اقدامات اصولي دولت اسلامي مورد تاييد رهبر معظم انقلاب است به همين دليل در پي آن برآمدند كه با برنامه اي گسترده تر به ميدان بيايند.

    با آغاز شدن سال ?? كه با نام اتحاد ملي مزين شده است، تلاش هواداران نفاق براي بحراني جلوه دادن وضعيت كشور و تخريب رهبري براي قطع پشتيباني از دولت اسلامي گسترش پيدا كرد.

    در همين راستا يكي از نمايندگان مشاركتي فراكسيون اقليت مجلس كه سوابق او سينه چاك بودنش براي حزب مشاركت را بارها ثابت كرده است، با نطقي جهت دار و مرموزانه كه شواهد حكايت از تنظيم دقيق آن توسط مشاركتي ها داشت، كوشيد تا دولت را ناتوان و اوضاع كشور را بحراني جلوه دهد.

    در همان ايام عبدالله رمضان زاده سخنگوي سابق دولت اصلاحات كه قائم مقام دبيركل حزب مشاركت نيز هست باز هم در پي تابوشكني برآمد و با سخنراني در مراسمي كه حزب مشاركت برايش ترتيب داده بود، اظهاراتي كاملا مخالف با مواضع رهبري مطرح كرد و گفت: کشور در شرايط کنوني در هر سه حوزه سياست خارجي، سياست داخلي و اقتصاد در بحران کامل به سر مي‌برد.

    اما كار به همينجا پايان نيافت. پس نياز بود كه متوسل به حربه "انتحار و تكذيب" بشوند تا هم منافع خود در جهت مخالفت و تخريب رهبري را به پيش ببرند و هم مسئوليت هر مشكلي را متوجه دولت و نيروهاي ارزشي دوستدار انقلاب كنند.

    تا اينكه امروز (10 ارديبهشت) چهار نشريه دانشجويي به نام هاي "ريوار"، "سرخط"، "سحر" و "آتيه" كه وابسته به محافل تندرو و لمپن دانشجويان دانشگاه اميركبير است، با مطالبي هماهنگ و يكسان، ائمه اطهار، علما، ولايت فقيه و ارزش هاي اسلامي را صريحا مورد هتاكي قرار دادند كه محوريت اين هتاكي ها علي الخصوص در كاريكاتور منتشر شده، عليه مقام معظم رهبري بود.

    البته لمپن ها و هواداران نفاق در دانشگاه اميركبير براي اين كار خود برنامه اي دولبه طراحي كرده بودند.
    آنها چهار نشريه به طور همزمان منتشر كردند كه حاوي هتاكي ها و كاريكاتوري موهن بود تا ميزان حساسيت ها را تست كنند. اگر واكنش ها ناچيز بود، به موج تخريبها و هتاكي ها ادامه دهند و اگر هم واكنش شديد بود، اولا از خود سلب مسئوليت كنند و كار را به گردن ديگران بياندازند و به طور همزمان با عصباني كردن نيروهاي ارزشي فضاي دانشگاه را متشنج كرده و به دانشجويان بسيجي و نيروهاي ارزشي و نهادهاي حكومتي انگ خشونت طلبي بزنند.

    اما به هر حال هر دو حالت نقشه طراحي شده توسط هواداران نفاق كه سركردگانشان در دفتر حزب مشاركت و سازمان هاي جاسوسي غرب آرميده اند، ناكام ماند.

    اما نبايد سكت ماند چون اين گروه ها در تخريب ارزشهاي يك ملت و پايمال كردن خون شهدا هيچ حد و مرزي نمي شناسند و به هر وسيله حتي انتحار سياسي مي خواند دولت و نظام اسلامي را برزمين بزنند كه "مكروا و مكرالله والله خيرالماكرين"

    اين نكته مهم را نبايد از ياد برد كه بسيجيان حضرت روح الله همچون هميشه بغض و كينه انقلابي خود را در سينه ها نگه داشتند و اجازه ندادند كه دشمنان قسم خورده انقلاب سوءاستفاده كنند و همانطور كه پيش بيني ميشد، با سخنان صريح رهبري در حمايت از دولت اسلامي، منافقين تاب نياورده و خيلي زود انگشت نما شدند .

    و لمپن ها، بي منطق ها و هواداران نفاق كه دفعه پيش نيز با بي منطقي كامل عكس رئيس جمهور را در دانشگاه امير كبير آتش زده بودند، هچنان در حال دست و پازدن هستند و اراده انقلابي مسئولان نظام اسلامي براي ساختن ايران اسلامي با رهبري رهبر حكيم انقلاب با اقتدار به پيش مي رود ...